enova365
W Business Mind HR & Payroll wiemy jak ważna jest efektywna i płynna współpraca z Klientem. Dzięki wdrożeniu nowoczesnego oprogramowania enova365 oferujemy formułę obsługi, która pozwala na wspólną pracę z programem na linii Business Mind HR & Payroll - Klient. To pozwala wypracować rozwiązania spełniające wszystkie potrzeby firm, zgodnie z ich specyfiką.
enova365 KADRY i PŁACE
Pulpit Pracownika
Podstawową funkcjonalnością platformy jest obieg elektronicznych wniosków pracowniczych.
Pracownik z poziomu aplikacji może:
- sprawdzać dostępny limit urlopowy,
- podgląd na swoje dane osobowe i adresowe, historię zatrudnienia i wykształcenie na podstawie złożonych do akt dokumentów,
- składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do akceptacji kierownika,
- podgląd danych podatkowych, możliwość pobierania rocznych deklaracji PIT-11 i ZUS IMIR
- składać wnioski kadrowe takie jak o zmianę danych osobowych, danych podatkowych, dokumentu tożsamości, rachunku bankowego a także wniosek o ubezpieczenie członka rodziny,
- śledzić zmiany statusu złożonych i oczekujących na akceptację wniosków pracowniczych,
- przeglądać dane dotyczące czasu pracy, nieobecności i nadgodzin,
- sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- przeglądać kwoty wynagrodzeń – paski,
- drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.
Podgląd danych
Składanie wniosków
Sprawdzanie statusów
Pulpit Kierownika
Zarządzanie elektronicznymi wnioskami pracowników zarejestrowanych w systemie jest proste. Pulpit kierownika umożliwia:
- przeglądanie danych podwładnych pracowników (m.in. ukończonych szkoleń, posiadanych uprawnień, umów, czasu pracy i nieobecności, zadań i wniosków),
- podgląd złożonych przez pracownika wniosków wraz z możliwością precyzyjnego filtrowania po kategorii i definicji,
- zatwierdzanie wniosków urlopowych, które trafią do głównego modułu Kadry i Płace jako nieobecności pracownicze,
- podgląd umów cywilnoprawnych,
- oceny pracowników,
- wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy,
- drukowanie różnego rodzaju raportów.
Podgląd dokumentacji
Akceptowanie wniosków
Generowanie raportów
Elektroniczne akta osobowe - e-teczki
Ta funkcjonalność może wpłynąć na znaczne obniżenie kosztów związanych z przetrzymywaniem dokumentacji.
- E-teczki to ekologiczne i sprawnie prowadzenie dokumentacji.
- Dzięki pulpitom do samoobsługi pracowniczej, usprawnia się komunikację pomiędzy działem HR a pracownikami.
- Wprowadzenie tego rozwiązania wpływa na bezpieczeństwo danych w odpowiedzi na wymogi rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Cyfryzacja dokumentów eliminuje ryzyko związane z ich zagubieniem lub zniszczeniem.
Delegacje służbowe
Korzystanie z tego modułu zmniejsza pracochłonność obsługi delegacji krajowych i zagranicznych, kontrolę kosztów wyjazdów służbowych oraz informację o wyjazdach pracowników na delegacje służbowe:
- możliwość ewidencji poleceń wyjazdu służbowego wraz z wydrukiem,
- automatyczne wyliczanie diet dla wyjazdów krajowych i zagranicznych,
- obliczanie ryczałtów za noclegi i dojazdy,
- załączanie rachunków krajowych i zagranicznych.
Najwyższa wersja enova365 - platynowa
Korzystamy z programu w wersji najwyższej, platynowej, która pozwala spełnić wymagania najbardziej wymagających użytkowników.
- Dzięki tej konstrukcji program umożliwia tworzenie dodatkowych funkcjonalności, które rozszerzają standardowe rozwiązania.
- Taka elastyczność oprogramowania pozwala na jego dostosowanie do specyfiki danej firmy.
- Przy właściwej konfiguracji systemu i przygotowaniu odpowiednich narzędzi możliwe jest łączenie i doczytywanie zewnętrznych modułów, które współpracują z innymi narzędziami używanymi w firmie, tak aby odpowiedzieć na spersonalizowane potrzeby klienta.
Elastyczność modułów
Współpraca z systemami wewnętrznymi klienta
Zgodność z przepisami
System Enova365 jest na bieżąco dostosowywany do zmieniających się przepisów:
- likwidacja ryzyka dodatkowej straty czasu Klienta związanej m.in. z korektami wyliczeń wg nieaktualnych wskaźników.
Enova365 przede wszystkim pozwala zautomatyzować i w znaczący sposób przyśpieszyć wewnętrzne procesy zachodzące w firmie oraz:
- usprawnić przepływ danych między pracownikami,
- umożliwia wspólną pracę pracowników naszego biura z pracownikami naszych Klientów.
Zgodność z aktualnymi przepisami
Przyspieszenie i automatyzacja procesów
Bezpieczeństwo danych i poziomy dostępu
Klient ma możliwość wglądu w określone dane kadrowo-płacowe na różnych poziomach dostępowych.
- Każdy pracownik ma dostęp tylko do tych danych, które są mu potrzebne w ramach zajmowanego stanowiska, co zwiększa bezpieczeństwo – zmniejszając prawdopodobieństwo wycieku danych.
Poziomy dostępu
Zakresy danych wg stanowisk
Automatyzacja i raportowanie
Program oferuje szeroki zakres narzędzi do automatyzacji i raportowania, które ułatwiają zarządzanie dokumentacją i kontrolę nad obowiązkami prawnymi.
- Enova365 pozwala na eksport dokumentów i raportów do różnych formatów, w tym Excel i PDF, a także wysyłanie ich jako załączników do e-maili.
Raporty
e-Deklaracje
Eksport do Excel, PDF, e-mail
Praca Hybrydowa
Pozwala Pracownikowi na podgląd zadań, które zostały mu oddelegowane.
Narzędzie przydatne zwłaszcza w przypadku w pracy zdalnej a także w pracy rozproszonej, gdzie uczestnicy danej grupy projektowej nie mogą spotykać się osobiście.
Podstawowe funkcjonalności:
- planowanie pracy w oparciu o Pakiet prac/Grupę zadań/Zadanie z uwzględnieniem czasu potrzebnego na ich wykonanie ,
- rejestrowanie czasu prac poświęconego na wykonanie zadania,
- analizowanie i raportowanie z przypisanych zadań.
Zacznij korzystać z najlepszych rozwiązań!
Skup się na rozwoju swojego biznesu, dzięki usprawnionym procesom, łatwemu zarządzaniu dokumentacją i oszczędności czasu.
Skontaktuj się z nami - razem usprawnimy procesy kadrowo-płacowe w Twojej firmie
Zaufali nam
Sprawdź nasze usługi i bądź na bieżąco
Uwolnij swój czas!
Nasi eksperci przejmą odpowiedzialność za procesy kadrowo-płacowe w Twojej firmie, a Wasza kadra skupi się na tym, co najważniejsze - na rozwoju Waszego biznesu.