enova365

W Business Mind HR & Payroll wiemy jak ważna jest efektywna i płynna współpraca z Klientem. Dzięki wdrożeniu nowoczesnego oprogramowania enova365 oferujemy formułę obsługi, która pozwala na wspólną pracę z programem na linii Business Mind HR & Payroll - Klient. To pozwala wypracować rozwiązania spełniające wszystkie potrzeby firm, zgodnie z ich specyfiką.

enova365 KADRY i PŁACE

Pulpit Pracownika

Podstawową funkcjonalnością platformy jest obieg elektronicznych wniosków pracowniczych.

 

Pracownik z poziomu aplikacji może:

  • sprawdzać dostępny limit urlopowy,
  • podgląd na swoje dane osobowe i adresowe, historię zatrudnienia i wykształcenie na podstawie złożonych do akt dokumentów,
  • składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do akceptacji kierownika,
  • podgląd danych podatkowych, możliwość pobierania rocznych deklaracji PIT-11 i ZUS IMIR
  • składać wnioski kadrowe takie jak o zmianę danych osobowych, danych podatkowych, dokumentu tożsamości, rachunku bankowego a także wniosek o ubezpieczenie członka rodziny,
  • śledzić zmiany statusu złożonych i oczekujących na akceptację wniosków pracowniczych,
  • przeglądać dane dotyczące czasu pracy, nieobecności i nadgodzin,
  • sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • przeglądać kwoty wynagrodzeń – paski,
  • drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.

Pulpit Kierownika

Zarządzanie elektronicznymi wnioskami pracowników zarejestrowanych w systemie jest proste. Pulpit kierownika umożliwia:

  • przeglądanie danych podwładnych pracowników (m.in. ukończonych szkoleń, posiadanych uprawnień, umów, czasu pracy i nieobecności, zadań i wniosków),
  • podgląd złożonych przez pracownika wniosków wraz z możliwością precyzyjnego filtrowania po kategorii i definicji,
  • zatwierdzanie wniosków urlopowych, które trafią do głównego modułu Kadry i Płace jako nieobecności pracownicze,
  • podgląd umów cywilnoprawnych,
  • oceny pracowników,
  • wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy,
  • drukowanie różnego rodzaju raportów.

Elektroniczne akta osobowe - e-teczki

Ta funkcjonalność może wpłynąć na znaczne obniżenie kosztów związanych z przetrzymywaniem dokumentacji.

  • E-teczki to ekologiczne i sprawnie prowadzenie dokumentacji.
  • Dzięki pulpitom do samoobsługi pracowniczej, usprawnia się komunikację pomiędzy działem HR a pracownikami.
  • Wprowadzenie tego rozwiązania wpływa na bezpieczeństwo danych w odpowiedzi na wymogi rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  • Cyfryzacja dokumentów eliminuje ryzyko związane z ich zagubieniem lub zniszczeniem.

Delegacje służbowe

Korzystanie z tego modułu zmniejsza pracochłonność obsługi delegacji krajowych i zagranicznych, kontrolę kosztów wyjazdów służbowych oraz informację o wyjazdach pracowników na delegacje służbowe:

  • możliwość ewidencji poleceń wyjazdu służbowego wraz z wydrukiem,
  • automatyczne wyliczanie diet dla wyjazdów krajowych i zagranicznych,
  • obliczanie ryczałtów za noclegi i dojazdy,
  • załączanie rachunków krajowych i zagranicznych.

Najwyższa wersja enova365 - platynowa

Korzystamy z programu w wersji najwyższej, platynowej, która pozwala spełnić wymagania najbardziej wymagających użytkowników.

  • Dzięki tej konstrukcji program umożliwia tworzenie dodatkowych funkcjonalności, które rozszerzają standardowe rozwiązania.
  • Taka elastyczność oprogramowania pozwala na jego dostosowanie do specyfiki danej firmy.
  • Przy właściwej konfiguracji systemu i przygotowaniu odpowiednich narzędzi możliwe jest łączenie i doczytywanie zewnętrznych modułów, które współpracują z innymi narzędziami używanymi w firmie, tak aby odpowiedzieć na spersonalizowane potrzeby klienta.

Zgodność z przepisami

System Enova365 jest na bieżąco dostosowywany do zmieniających się przepisów:

  • likwidacja ryzyka dodatkowej straty czasu Klienta związanej m.in. z korektami wyliczeń wg nieaktualnych wskaźników.

Enova365 przede wszystkim pozwala zautomatyzować i w znaczący sposób przyśpieszyć wewnętrzne procesy zachodzące w firmie oraz:

  • usprawnić przepływ danych między pracownikami,
  • umożliwia wspólną pracę pracowników naszego biura z pracownikami naszych Klientów.

Bezpieczeństwo danych i poziomy dostępu

Klient ma możliwość wglądu w określone dane kadrowo-płacowe na różnych poziomach dostępowych.

  • Każdy pracownik ma dostęp tylko do tych danych, które są mu potrzebne w ramach zajmowanego stanowiska, co zwiększa bezpieczeństwo – zmniejszając prawdopodobieństwo wycieku danych.

Automatyzacja i raportowanie

Program oferuje szeroki zakres narzędzi do automatyzacji i raportowania, które ułatwiają zarządzanie dokumentacją i kontrolę nad obowiązkami prawnymi.

  • Enova365 pozwala na eksport dokumentów i raportów do różnych formatów, w tym Excel i PDF, a także wysyłanie ich jako załączników do e-maili.

Praca Hybrydowa

Pozwala Pracownikowi na podgląd zadań, które zostały mu oddelegowane.

Narzędzie przydatne zwłaszcza w przypadku w pracy zdalnej a także w pracy rozproszonej, gdzie uczestnicy danej grupy projektowej nie mogą spotykać się osobiście.

Podstawowe funkcjonalności:

  • planowanie pracy w oparciu o Pakiet prac/Grupę zadań/Zadanie z uwzględnieniem czasu potrzebnego na ich wykonanie ,
  • rejestrowanie czasu prac poświęconego na wykonanie zadania,
  • analizowanie i raportowanie z przypisanych zadań.

Zacznij korzystać z najlepszych rozwiązań!

Skup się na rozwoju swojego biznesu, dzięki usprawnionym procesom, łatwemu zarządzaniu dokumentacją i oszczędności czasu.

Zaufali nam

Uwolnij swój czas!

Nasi eksperci przejmą odpowiedzialność za procesy kadrowo-płacowe w Twojej firmie, a Wasza kadra skupi się na tym, co najważniejsze - na rozwoju Waszego biznesu.

Skontaktuj się z nami